• Levering altijd binnen 1-2 werkdagen Levering altijd binnen 1-2 werkdagen
  • Binnen 14 dagen retourneren Binnen 14 dagen retourneren
  • Niet goed, geld terug (bij online) Niet goed, geld terug (bij online)

Verzending

De webshop is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend en je kunt ten alle tijde een bestelling plaatsen. Wij versturen de pakketten van dinsdag tot en met zaterdag. Als je bij Be So Different voor 15:30 uur bestelt, wordt het pakket dezelfde dag nog verzonden. We maken gebruik van de service van DHL.

 

DHL

We verzenden je pakket na ontvangst van betaling met DHL. Je betaalt voor dit pakket €4,95 inclusief BTW. Boven €300,- betaal je €8,95 in verband met de extra verzekering. Zodra je pakket in het sorteercentrum is ingescand (vaak de avond van je bestelling) ontvang je een email met de track & trace code. Zo kun je altijd zien waar de bezorger met je pakketje is! Je bestelling wordt door de bezorger bij het door jou opgegeven afleveradres bezorgd. Als je bij aflevering niet thuis bent probeert de bezorger je pakketje achter te laten bij de buren. Als dit niet lukt kun je, middels een inlogcode die wordt achterlaten, zelf bepalen waar en wanneer je pakket bezorgd moet worden. Ook kun je er voor kiezen om het pakket zelf op te halen bij een DHL Parcelshop naar keuze.

 

Ophalen in winkel

Het is tevens mogelijk om je bestelling op te halen in de winkel. Na het plaatsen en betalen van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail. Bestellingen die op werkdagen geplaatst zijn liggen dezelfde dag klaar in de winkel. Om je bestelling op te halen vragen we je om de bevestiging van je bestelling mee te nemen naar de winkel als bewijs van bestelling. Indien een van de items niet naar wens zijn kunnen ze direct in de winkel geruild of geretourneerd worden. (je kunt dit bewijs ook laten zien via je telefoon)

 

Bezorgen buiten Nederland

Het is ook mogelijk om te bestellen vanuit België! We verzenden je pakket na ontvangst van betaling met Bpost. Je betaalt voor dit pakket €8,50. Zodra je pakket in het sorteercentrum is ingescand (vaak de avond van je bestelling) ontvang je een email met de track & trace code. Zo kun je altijd zien waar de bezorger met je pakketje is! Je bestelling wordt door de bezorger bij het door jou opgegeven afleveradres bezorgd. Als je bij aflevering niet thuis bent probeert de bezorger je pakketje achter te laten bij de buren. Als dit niet lukt kun je, middels een inlogcode die wordt achterlaten, zelf bepalen waar en wanneer je pakket bezorgd moet worden.

 

Neem voor bezorgingen naar andere landen contact op via info@besodifferent.nl .

Would you like to order some items from our webshop? It's possible! Please contact us for the shipping costs of your destination.